کاتالوگ

کاتالوگ اسپلیت ایران رادیاتور بدون اینورتر

کاتالوگ اسپلیت ایران رادیاتور بدون اینورتر

ایران رادیاتور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کولرگازی اسپلیت در کشور است که تقریبا تمام محصول خود( کولرگازی ایران رادیاتور ، اسپلیت دیواری ایران رادیاتور ، اسپلیت زمینی ایران رادیاتور ) بغیر از کمپرسور و چندقطعه کوچک را تماما در کارخانه ی خود تولید میکند و مثل بیشتر شرکت هایی که در حال حاضر بصورت مونتاژکاری در زمینه ساخت کولرگازی فعالیت دارند نیست . ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۹ اولین محصول خود را رادیاتور آلومینیومی بود را تولید وروانه ی بازار کرد و با تلاش و پشتکار و بهره مندی از متخصصین و مهندسین برجسته و با استفاده از فناوری های روز دنیا در ضمینه ی ساخت رادیاتور تا حد صادرکننده ی برتر پیشرفت که رادیاتور های خود را به کشورهای مهم اروپایی مثل : اسپانیا ، ایتالیا و … صادر کرد .

شرکت ایران رادیاتور، بدون شک اگر تا به حال توانسته محبوبیت و شهرت خود را افزایش دهد، به‌خاطر کیفیت بالای محصولاتی است که روانه بازار میکند و قیمت‌هایی که صددرصد مشتری را ترغیب به خرید مینماید .

شرکت ایران رادیاتور از سال 1396 اقدام به تولید اسپلیت کرد و در این مدت کوتاه یکی از محصولات پرفروش این کمپانی کولرگازی شد .

اسپلیت ایران رادیاتور به دو مدل بدون اینورتر و با اینورتر تقسیم میشود .

در ادامه شما میتوانید کاتالوگ اسپلیت ایران رادیاتور دیواری بدون اینورتر را دانلود و بررسی بفرمایید .

همچنین شما می‌توانید ارزانترین قیمت اسپلیت ایران رادیاتور را در سایت پایا تهویه نمایندگی رسمی شرکت ایران رادیاتور پیدا کنید. در فروشگاه پایا تهویه قیمت‌ها کاملاً رقابتی برآورد می‌شوند و شما در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید کولر گازی مورد نظر خود را در برند همیشه معتبر ایران رادیاتور بدون واسطه خریداری کنید.

چنانچه قبل از خرید کولر اسپلیت ایران رادیاتور با مشاورین و کارشناسان ما در سایت در ارتباط باشید، قطعاً خرید هوشمندانه ‎تری را تجربه خواهید کرد.

بازگشت به لیست