مطالب

بهترین پکیج ایران رادیاتور کدام است؟

پکیج ایران رادیاتور

پکیج های ایران رادیاتور با استفاده از استاندارد های روز دنیا و با بهره جویی از قطعات تولید کنندگان معتبر اروپایی طراحی و اند . پکیج ساخته میشوند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را  دارند .

پکیج ایران رادیاتور در مدل های مختلف و با ویژگی های متفاوت تولید میشود .

B ,BM , M , K , L, سری 

پکیج دیواری سری L

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L 36 FF
پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L 36 FF

میتوان به عنوان با کیفیت ترین و بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور سری L را نام برد که تنها مدل دیجیتال شرکت ایران رادیاتور میباشند . این سری مجهز به سیستم عیب یاب دیجیتال است . قدرت بیشتری نسبت به سایر مدل دارد و صدای کمتری نسبت به مدل های دیگر دارد و نوسانات حرارتی اش نیز کمتر است . و لازم به ذکر است که صفحه دیجیتالی باعث گران تر شدن سری L  نسبت به سایر مدل ها شده است .

فایده صفحه نمایشگر دیجیتال :

این عیب یاب دیجیتال باعث میشود تا هنگام به وجود آمدن مشکل در دستگاه اروری بر روی صفحه نمایش ظاهر شود و به این صورت تعمیر و برطرف کردن مشکل مدل L راحت تر امکان پذیر است .

پکیج دیواری سری M

پکیج دیواری سری M
پکیج دیواری سری M

همانطور که پیشتر گفتیم تنها مدل دیجیتالی پکیج های ایران رادیاتور سری L  هستند و در بقیه سری ها از جمله سری M عیب یابی از طریق چراغ های روی دستگاه صورت میگیرد .

اکثر سری های پکیج ایران رادیاتور دارای دو مبدل وفندار هستند تکنولوژی مورد استفاده در ساخت این مدل پکیج ها بالاتر بوده و امنیت بیشتری نیز دارند . امروزه استفاده از پکیج های بدون فن دلیل بر ایمنی پایین تر است وکمتر مورد استفاده قرار میگیرد حتی در حال حذف  شدن از بازار هستند .

تمام سری ها به جز سری BM دو مبدله هستند . همچنین یکی از ویژگی های سری M  هم دو مبدله بودن آن است .

پکیج های دو مبدله مزایای بیشتری دارند که میتوان برخورداری از آب گرم یکنواخت تر رسوب گرفتی کمتر آن را مثال زد .

از همین رو پکیج های دو مبدل نصبت به تک مبدل ها قیمت بالاتری دارند .

پکیج دیواری سری ECCO

بهترین پکیج ایران رادیاتور کدام است؟
پکیج دیواری سری eco

این سری پکیج ایران رادیاتور مدل اقتصادی تر نسبت به سایرین هستند که با بسته بندی کوچک تر روانه بازار میشوند . برای متراژ های زیر 70 متر از ECCO 22 و متراژ های زیر 90 متر از ECCO24 استفاده میشود . فرق دیگری که این سری با بقیه مدل ها میکند پولیمری بودن برخی از قطعات آن است که باید گفت دلیل بر بی کیفیت بودن آن نمیشود و صرفا برای اقتصادی تر بودن آن است .

به طور کلی از سایر مدل های پکیج ایران رادیاتور می توان از پکیج های سری  L به عنوان بهترین مارک پکیج دیواری ایران رادیاتور نام برد. تمام مدل های سری  L  به نمایشگر و عیب دیجیتال مجهز شده است. برای همین قابلیت باعث شده است که تا مدل های سری L نسبت به سایر مدل های پکیج های ایران رادیاتور گران‌تر باشند.

بازگشت به لیست